hell

2012-11-17 - 18:17:00 → Allmänt

Nu har jag och papola köpt årskort på gustavsvik för 350 istället för 700, sammie köpte det åt oss för jag gav han pengar och tydligen så köa dom i 3 timmar, heheh! 
 
Igår kväll kl, 11 så kom christian och jonas hit och hade en lite udda idé om att cykla till fellingsbro. Och med det brist på liv jag har sa jag självklart ja... 
Fyfan, christians lillasysters cykel och hans mammas, och dom två delade vi tre på i 3 mil totallt. 
Min rumpa idag.. kan knappt sitta och jag går som en uppstoppad pingvin!!!! tre timmar tog det oss, och det regnade och var svin kallt.
Christian sa att han hade kontakt med dom där borta och sa att vi skulle kunna gå in till någon men när vi kom fram är alla så fruktansvärt äckliga otrevliga så jag höll bokstavligt talat på frysa ihjäl. Jag la mig i lekparken och försökte sova i 20 min men det gick inte så jävla bra när jonas och christian lekte och skrek som 2 åringar över hela lekparken... Mina fötter vart sådär skitkalla så dom blev varma och det är farligt! 
och så fick jag knappt någon luft för det kändes som att mina lungor fryst fast. 
Iallafall så ungefär kl halv 4 på natten började vi cykla hem igen, helvete vad jag mådde dåligt. 
 
Idag tänkte jag skämma bort mig lite med rester utav tacosen vi åt igår, och det var svin gott och så, tills jag känner en jävla kula rulla runt i hela munnen och när jag tog ut den såg jag att det var kulan till min tungpiercing, och sen spottade jag ut maten jag hade i munnen men det var för sent.... JAG HAR SVALT MIN TUNGPIERCING
jag kommmerr DÖÖÖ :'( den kommer skära upp hela mig.. 
 
Mamma ringde någon sjukhusgrej eller något och dom sa att det bör röntgas (stavning) men eftersom Daniel och Elin är här, vilket dom typ aaaaldrig är så orkar vi inte sitta på akuten i 8 timmar igen, speciellt inte när min rumpa håller på döda mig....
 
nu är det bara att vänta tills, ja ni vet... HAHAH 
usch. aj. 
 
Varför händer det alltid mig?
 
 
 
 
Sminkad utav Elin, nöjd! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0