Det fulaste är att varje gång jag ska skriva "hotmail" så blir det "hormail"...

2012-11-11 - 14:41:46 → Allmänt

Kalla mig omogen, men spiderman är min idol och choklad kommer alltid vara gott! 
Därför slutar jag absolut inte med chokladkalender. 
 
Och igår när jag och jonas var på marieberg så såg jag just en chokladkalender med spiderman på och när jag kom  hem så sa jag det till mamma och hon bah-
Nehee?
och så tog hon fram en med spiderman på, bara att den hon köpt var så mycket snyggare!
 
Tack mamma♥
 
 
Den på marieberg
 
Min 
 
Det som också är awesome är att min 5a, eftersom jag fyller den 5e har jag kollat och den sitter i hans face, barapapapa (ni vet resten) 
 
 
 
Random fina bilder från veckan:
Eller ja den här är motsatsen till fin, hata snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0