BbBam

2012-11-05 - 16:15:34 → Allmänt

Första dagen i skolan efter lovet- check. 
Två språk på en dag är väll kanske inte så överdrivet förbaskat roligt men bara att bita ihop...
Bloggtorka så jag skriver lite annat stuff.

sexton underliga sanningar om mig själv:

Jag tycker glass är godare på vintern.
 
Ibland blöder jag näsblod utan anledning.
 
Nästan varje gång jag ställer mig upp då svartnar det för ögonen och jag mår illa. (typ dålig blodcirkulation)
 
Jag tycker om att åka tåg.
 
Jag kan inte ha mina ben vikta för länge utan måste sträcka på dem efter ett tag och om jag inte har den möjligheten får jag panik.
 
Senast i 6an, ifall jag var riktigt försenad så la jag mig på golvet och skrek hysteriskt...
 
Jag tänker/frågar saker som ingen någonsin brukar tänka på.
 
Jag är kung på att argumentera ifall det handlar om mig. 
 
Jag är bra på komma på meningar och texter, t.ex. låtar och/eller saker som rimmar.
 
Jag är inte ett dugg teknisk eller bra på matte men jag går teknik.
 
Jag är livrädd för skällande och morrande hundar.
 
Förut hatade jag att vara lång men jag tycker om det nu.
 
Jag är oftast rädd för att bada eftersom det finns fiskar...
 
Jag älskar att ha uppmärksamhet bara den inte blir pinsam.
 
Jag vill ha mörklila ögon.
 
Ibland får jag parfymnäsa (som jag själv kallar det) 
Det innebär att det luktar parfym i hela min näsa och lukten stannar där inne ett tag och när jag andas ut genom näsan så kan andra också känna parfym lukten. Problemet och det läskiga är väll att det inte är min eller någon i närhetens parfym... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0