zaleilah-lilah-lilah ey everyday everybody

2012-05-28 - 20:06:02 → Allmänt

Heeej igeeen!, länge sen sist jojo ja vet :)
Har vart i england och det var heelt okej! :) , Vädret varierade ju kan man ju säga, för första dagarna så va det verkligen hemskt, men sen dom sista var det hur bra som helst ! Snacka om att jag shoppade mig pank, 2000 spenderade jag nästan eendast på kläder... ♥new look♥ och alla andra affärer
menilimen det var hur kul som helst på flamingoland !:D
Sveeeeeeeeriiiiigeeeee vaaaaannnnnn eeuuuroooviiisiioon ! fyfan vad grym du är loreen
Vi fick ju poäng från ALLA länder förutom italien, dom borde skämmas !

IIDAAAG ska ellen och jag ha ett sleeepooover, om vi nu sover ! :) fyfan vaaa glad ! :D vi ska kvällsbada sen också så fuuunny daayy
Jo Juste vi ska köpa keps ! :) vill du se ?
du har ju inge val så :)
MIN KEPS
NewEra New York Yankees White/Blue
ELLENS KEPS
Ne0618-011_01
och sen så hitta jag vääldigt snygga kläder från ASOS som vanligt... Image 4 of Washborn Printed Shorts
dom här shortsen för 675 kr
Image 1 of Bandit Brand 22 Caliber Unisex Tank
och det här linnet för 385
snälla någon gör mig riiiik :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0