Yes I'm random, deal with it and move on

2012-07-31 - 15:42:14 → Allmänt

Ja i helgen som va skulle vi tälta! hehe, det typ regnade hela dagen så alla vart otaggade förutom jag. Men när vi kom dit så va det först perfekt väder, varmt i luften och sol! Sen så kom åskan och regnet och ville vara med och grilla dom med... 
Alla typ sprang och skrek ett tag!  och ja ställde mig utanför tältet ett tag för jag ville inte va i något som är åskdragande, men vart så jävla blöt att ja gick in ändå och typ tänkte att det va slutet för mig.. Det var verkligen riktigt jävla läskigt! hahah 
sen så bestämde sig typ hälften att dom ville åka hem mitt i natten, och det va väll bah att hänga på för jag skulle inte ha någon skjuts annars.. 
MEN jag tänker tälta där igen bara det är bra väder för det va verkligen azuuuumeee! 
 
 
Haha igår.. Låg och solade i typ en halvtimme. Då börjar min typ 12 åriga granne banka på fönstret med sin kompis och gömma sig "tuffa killar" hahah! ja kollade först men sen så ignorerade ja dom, och dom gav sig ju inte.. typ efter några minuter känner ja massa saker kryper på mitt ben, Det var tusentals myror så ja typ fick panik och börja  skrika och hoppa upp och ner.. HAHA tror dom fick sig ett gott skratt iallafall!
 
 
Fan vad jag är taggad till nästnästa helg! , då jävlar är de paaardeeey! fyfan va kul det ska bli, vill bara påpeka det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0