Nu ni!

2012-08-10 - 07:11:46 → Allmänt

HejHej, igår va ja typ som sagt lack på allt hela dagen, vilket jag tror ledde till att jag typ drömde om värsta konstiga sakerna som att en ful stenålders kille, va ihop med en tjej som va lite typ framtids tjej, och bak i hennes nacke hade hon typ en stor  sjöstjärna som alltså va hennes hår, och killen smekte den...Sen vart hon arg på han och typ fräste som en katt.. OCH det roliga var att hon va typ i 3D som om att ja kolla bio, men han var helt vanlig..Tror faktiskt det har något att göra med att pappa sa att han har köpt en 70 tums 3D Tv  HAHAHA vafan pågår i mitt huvud, tycker att mitt undermedvetna borde förklara sina åsikter lite bättre..
Nu är klockan iaf tio över sju så jag ska alltså jobba MIN SISTA DAG om 20 min!!! :D bäst att äta klart frullen, 
Tjaeu
 
 
 
Bytheway!! någon som är snäll och skulle kunna fixa ny design och header till mig? :)) Jag har redan en bild jag vill ha som header men asså.. designen tack.. och bakgrundsbilden.. 
pleaaase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0