Hej! :)

2012-08-23 - 21:12:00 → Allmänt

Jo det var ju ett tag sedan jag skrev här, och det kan bero på att jag inte har någon data, eftersom den har blivit helt efterbliven och sladden glappar så pass mycket att jag inte kommer in överhuvud taget. 
Just nu sitter ja och småkikar på batman : the dark knight eller nå.. haha helt värdelös
Fast har ju inte sett ettan så vem är jag att avgöra det liksom :) 
Jo jag har ju börjat på JB, och jag vet faktiskt inte vad jag tycker om det.. 
Det är ju absolut inga fel på skolan eller någe sånt utan jag vet inte riktigt om linjen är Jag.. :) 
Jag har valt Teknik IT och systemutveckling, och det är väldigt mycket matte och det är matte 1c också..
Jag är ingen direkt höjdare på matte direkt.. 
Idag skulle vi ha våran första data lektion typ, men vi fick bara datorerna för att dom kom inte in eller något.. 
så vi hade en lektion där typ alla spelade eller satt vid fb och sen så sluta vi! ;)... 
och juste hahaha typ andra dagen i skolan så byggde vi datorer.. alltså från grunden, och läraren typ och nu så kan ni ta ut hårddisken och alla gjorde det medans ja typ.. vad är en hårdisk.. 
HAHAH...
aja vi får se hur det blir, nu ska jag vara lite social mot jonas som nyss förlorat sin fotbollsmatch moahaha!  :D 
tjeeu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0