behovavnyakläder

2012-08-08 - 23:27:06 → Allmänt

Hejsan hoppsan snoppsan! 
Jag förstår inte hur kläder kan vara så jävla dyrt, ja hittar typ 5 plagg och vips så va det 1500 där.. 
Nu har jag faktiskt prioriterat till tuusen när jag valt ut dom här kläderna som jag ska beställa imorrn! :) sjukt nöjd, ifall då mamma säger ja till allting... 
problemet med dom där spetslinnerna är att jag inte kan bestämma färg så om jag får ska ja ta alla! ;) 
Och ett till problem är att skjortan som är längst ner inte finns i min storlek, så ja får hoppas att nån lämnar tillbaka den så jag kan köpa den, annars får det bli den som är snett upp till höger ! :) 
 
Ha det bra nu ska jag gå och sova för jag har två dagar kvar att jobba! 
Tjeu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0