Stockhoolm baby

2012-04-24 - 20:52:35 → Allmänt

Hejsan svejsan!
Va i stockholm idag med hela 9an och trodde att ja skulle dö för vi va tvugna att gå upp halv 5 !?
jag och alexandra sov över hos papola och ja delade en 90 säng med alex, hahaha trååångt!
Tänkte också sova till klockan 5 meeeen det blev ju inte så för alexandra har mördar- alarm-signaler på sin mobil! höll bokstavligttalat på dö !!!, jag ligger innerst så ja når inte till att stänga av mobilen heller och det låter skiit höögt PIPPIPIPIIIIIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
OCH HON VAKNAR INTE!
och sen när ja slått henne ett antal gånger och skrikit på henne att hon ska stänga av så gör hon det. MEN efter FEM minuter så gick det igen och ja höll på börja gråta ... värsta morgonen för året
Men när vi va i stockholm hade jag askul :) ,  första vi såg va en sån där vakt som inte får röra miner och liksom , han va typ tvungen att gå fram och tillbaka på ett visst ställe en gång och alla vi som stod där garva åt han för han gick så fult och han vart skit röd i ansiktet! hahahah!
sen så gick vi ju till de där riksdagen i en timme kanske, va inte så sant men värt, eftersom vi fick 4 timmars rast ungefär. shoooppping!
okejokej.. ja hade inga pengar så ja lånade av papola för att kunna köpa en aaasssnygg tubtopp :) ramla i trappor och garva allmänt mycket :) skojjskojj
HAHHAAHHA, juste sen när vi skulle gå tillbaka till bussen så går vi helt lugnt ungefär 200 meter ifrån den,
och papola
-Titta där är vår buss :)
jag- japp ja ser jonas jacka
jag- MEN DEN ÅKER JU !!! SPRIIIIIIING
så va vi tvugna att kuta allt va vi hade HAHAHA, hade ju redan kramp i fötterna..
Efter det så åkte vi till tekniska muséet och det ända som va roligt där va det där hjulet man fick springa i, fick typ panik, och såna där speglar där man skulle sitta mitt emot varandra och så såg man sitt eget ansikte blandat med den andras :)
svårt och förklara.. ;)
Stockholm 
sööt :)
suddig bild men underbar mat ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0