Hello!

2012-04-15 - 17:57:58 → Allmänt

Idaaa har jag vart på marieberg och ikea med mamma, magnus och emma. Magnus är alltså mammas kille och emma hans dotter ;)
köpte en hel del grejer så ja är suuupah nöjd med allt förutom vädret som va skit konstigt, för ena stunden var det värsta sommaren och helt plötsligt började det regna och så gick det om och om och om igen :)
man ser t.o.m på bilden hur konstigt det är!
Grejerna jag köpte :)
lite halvtaskigt ljus men det funkar!
Ett par skit snygga skor från skopunkten som kosta 350kr  , där träffade emma kusiin btw  och skrämde typ ihjäl henne :)
en mörkblå bikinitopp från h&m som kosta 150 kr
Tröjan är från wear it och kostade bara 179 kr :)
och ett par vanliga svarta jeans från rut m.fl som kosta 400 kr :)

Nu ska jag gå iväg och vara barnvakt en stund och sen ska ja hem och duscha och sooova, fyfan va skönt :) drar också iväg till jonas sen för mamma är inte hemma och ja tänker inte sova ensam i mitt spökhus :)
byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0