Hej!

2012-04-13 - 00:08:48 → Allmänt

Sitter just nu med jonas och kollar på navi CIS,  vi ska " lana" ;)
Har ändrat min bakgrund eller design eller hur man nu säger, som ni kanske ser
bra eller dåligt ?:) Hahaha fyfan va krångligt det va att göra det eftersom jag aldrig gjort det förut! men som tur va fick jag hjälp utav Daniella

Det är så många saker jag ligger efter med, och så många saker jag vill köpa!
Jag har en recension jag behöver skriva i svenskan och den skulle va inne före lovet .. så riktigt försenad!
Ett faktablad om big bang i fysiken som ska va klar nu på måndag
So prov jag inte gjort än och inte ens gjort det som kommer på provet
Matte prov som alla säger är skit svårt.. fyfan för skolan

Och dom sakerna jag vill / tänker köpa :)
Suuuper snygga bikinitrosor från Asos för 74 kr

En jätte fin bikinitopp, också från Asos för 185 kr

och en till snygg topp fast den finns tyvärr inte i svart utan bara i vit och brun. Den är från Halens och kostar 129 kr :)

Vart jätte glad idag när mamma kom hem för hon hade med sig min klänning vi beställt till mig som jag ska ha på 9an balen. Den passa perfekt den här gången! såå lycklig! :)

En negativ sak är att jag kommit på att ja inte aaallls vill gå stylist på plus som ja tog som första val !
awesome eller hur :) ?
nej ! utan jag vill gå en data teknik linje, man får bra utbildning och bra jobb
men om jag ändrar mig kommer dom ju ta mig sist eftersom jag inte valde det från början
f my life


Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0