Fredag 13

2012-04-13 - 13:06:43 → Allmänt

Godmorgon!
Undrar vad den här dagen har att bjuda på, förutom att plugga :)
Jag ska nog va med maja, ifall inte hon har andra planer :)
Även fast jag vaknade upp och såg ut så här i håret med tovor här och där, så känner jag mig väldigt glad!
Min frukost idag
korvomelett :)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH höll på dö igårkväll såå jävla kul !
Jag satt och spela drawsome med randoms och då helt plötsligt börjar en kille som heter obey j typ först med att skriva " You're pretty"
alltså istället för att rita.. :o
Jag- eh thanks
och sen typ såhär


Han gjorde ett hjärta och skrev me + you i !?! hahahahahahah
och det där " it wildfire" menar han att de är ordet..
och han är typ 7 eller nå och skrev att han va 15... HAHAHAHA döda mig ..

lite failad bild, men bakom där står det "you"
HAHAH f my life !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0