Trött på allt

2011-03-30 - 23:03:14 → Allmänt

asså, ja känner mig lite halv deppad, delivis för att jag börjar verkligen hata mid design och header, men tror ni jag är tillräckligt kunnig för att klara nått sånt på egen hand eller... njaaaa skulle inte tro de
OCH igår va min första praodag för ja va ledig i måndags( dont know why, but still awesome )ah och så igår jobba ja till kl 3 från 8 på morgonen och ja va HEEELT slut, ja typ somna på bussen, jippi
ah och idag jobba ja från klockan 8 till 10 PÅ KVÄLLEN , förstår ni sluuuuuuuuuuuut chey eller :o 14 timmar, ja menar haaallååå!
visste ni att pappa kom hit idag, och första gången på typ 5 år kunde dom snacka me varandra utan att skrika halsen av sig, ah det tar ju lite längre tid för vissa att mogna ...
ah och han dumpa av en 42 tums tv & mitt air hockey , till mitt blivande tv rum  i källarn ! inge fel , inge fel!
galet nice, grym suprice
some people are random, liiiiiiiiiiike me ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0