The show goes on!

2011-03-26 - 14:16:56 → Allmänt

Tjenare, HAHA ja har en del roliga saker att berätta kan ja säga! ;)
Igår så satt jag och Daniel i mammas lilla skrutt bil, och vänta på att hon skulle komma tillbaka, för hon var inne och hämtade en sak. Ah och sen så har ja så tråkigt att ja höjer ljudet på ashögt, så bilen lixom typ hoppar upp& ner för att de är sån bas! HAH, och daniel bah- MOA FÖR I HELEVET SÄNK, du skämmer uuuut miiiig! ( och försökte gömma sig, men han syndes ändå, han är lixom så lång att han nudda me huvet i taket ) och han satt där bak och jag satt fram, så han såg ännu mer mobbad ut! ;)
HAHAHAH och vi va typ vid tempo så folk bah kolla på oss, och två gubbar och en tant typ bitchblicka mig och daniel
daniel - :S :S
jag- HAH ! XD
och sen kom mamma ut igen, och hon bah - SÄNK du skämmer ut mig !
asså vi är verkligen familjen annorlunda...  och låten vi dunka hade jag aldrig hört förut, men nu kan ja säga att de är en av dom bästa låtarna ja hört! :D
så jeeeffla grym
All right, already
The show goes on
All night 'til the morning
We dream so long
Anybody ever wonder
When they would see the sun go
Just remember when you come up
The show goes on
ah och den andra saken ja skulle säga var att, inatt så skrev linnea till mig
"- HAHA vet du att du är med på frövisidan, HAHAHA ja dör! "
ja typ WTF ! ?
och sen så leta jag en stund, och så hittar ja två bilder från semmel-dagen då jag och papola och shanaz åkte stjärtlapp, och ja typ hoppa på ett jätte hopp !
och så har han den där frövi fotografen typ vart STALKERrazzi!
HHAHAHAHA och när ja såg bilden på mig, ja typ flög ner på golvet av asgrav, seriöst ja ser ut som en gammal gubbe! xD xD xD xd xD xD
Shanaz den jäveln kollar ju rakt in i kameran, fast hon säger inget till oss om att de står en där och tar kort lixom! xD  och papola som vanligt tar på sin rumpa! xD
AASSSSÅÅÅ HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA JAAAAA DÖÖÖÖÖÖÖR ! XD XD XD XD X D XD
skulle aldrig lägga ut sånna här bilder på mig själv, men va fan tvungen  den här gångenxDXDXDXDDXD
ja är typ 1 meter upp i luften men de syns inte så jävla tydligt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0