Tagga prao! :)

2011-03-25 - 17:37:30 → Allmänt

sitter här med mig själv och sjunger opera !
HAHHAHAHA mamma kom och bah,
-ja igår på AFV ( America's funniest home videos)
- så satt en liten kille i sin storebrorsas knä ..
jag- erkänn att han bet han i fingret och sen sa han andra ( aaush charlie!, charlie bit me and that really hurts)
och sen skrattar lillebrorsan (thihihih ^^ )
hon- eemh hur kunde du veta de ?
jag- men hallå!, den är fett gammal och har typ 200 000 000 miljoner visningar -,-
Asså ja svär min mamma är reetarded !
Ikväll sover ja antaglien hos papola , och så typ ska vi väll kolla film och skit :)
jaaa vill käka pizza också! :D::D:D
och goodis, massor av godis, och glöm inte colan :)
oooch chips me dipp <3 äälskar chips me dipp !


Kommentarer
Nathalie | http://nnathis.blogg.se/

2011-03-25 21:41:41

åh fyfan vad gott! Ska själv äta pizza nu! :D



Viiiiiii måste sova över snart igeeeeeeeeeen! (aaaa)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0