seg

2011-03-05 - 21:13:29 → Allmänt

jajamen, tiiiiidigt imorse, typ kl 8 åkte ja, lotta,mormor o emma till nesjö,vesjö,näcsjö JAJA något sånt...  för att kusinbarnet elsa döpte sig :)
hahahhhahaha lite roligt, 1. ja hatar kyrkor
2. ja tror absolut inte på gud eller jesus
3. alla andra stod och sjöng men inte ja, och sen när dom bad , ALLA kunde nån jävla dikt,ramsa (vafan säger man)
aja typ , guds blabla fräls, guds barn, nytt återfödsel, blabla, alla stod och bad den , inklusive emma, och ja bah
- eeeeeeeeh?, vafan aldrig hört ?
ja och emma satt typ och viska hela tiden :
jag- jag hatar gud, han tror att han är nått !?
emma- men shhyy den kan du ju inte säga i kyrkan
jag- men man ska ju inte ljuga heller ?
jaj de va rätt drygt i kyrkan, men när maten kom va de lite roligare ;) MAT 4 LIFE <3
HAHAHHA vet ni vet ni vet ni vet ni ?:):)):)::):)
igår lärde ja mig göra inbakad fläta ! , FETT STOLT :))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0