schysst!

2011-03-27 - 11:03:41 → Allmänt

HAH, nathis sov ju över, ah och vi somna typ halv 5 och sen så vakna hon tydligen 7 ??!!!!???? o.O O.O o.O
hon är lite konstig av sig........ , vem fan i helvete vaknar 7 xD ? , jag är iiiingen morgon människa direkt, så hon börja med att försöka väcka mig typ 8 , ah så försökte hon väll en antal gånger i typ en timma, för ja typ igga henne och somna om! xD
hon typ- moa, jag har tråkigt kan du gå upp nu ?:)
jag- mmm ( sen somna ja igen)
fast ja kommer inte alls ihåg att ja gjort de men.. ;D
schysst kompis.... förlåt nathis ;)..
ah, nu typ har ja tråkigast!
för ja har ingen att va me ...
nån sugen ?:)

Kommentarer
amanda :) | http://aaamandasliife.blogg.se/

2011-03-27 11:51:01

moa! logga in på msn nu! :O vi kan vara logga in nu! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0