plugg kan ta sig i röven

2011-03-03 - 19:15:53 → Allmänt

jajamen, har en hel del plugg o gö -,- speciellt SOn som är till imorrn, har inte ens börjat, finnemangen :)
haha, idag tror ja ja fråga
- va vill du mig eller va har du emot mig!?
MINST 500 gånger xD
Seriöst, först var de ju ingen big deal på spanskan , för då kasta/sköt dom bara papper på mig, faast ja försökte skjuta tillbaka, men misslyckades  he he he ;)
och typ alla försökte fälla mig i korridoren
och vincent, va i helvete är hans problem :o
han försöker fälla mig, han putta in mig i väggen minst 30 gånger, sen, får han ett rejält damputbrott och brottar ner mig på golvet, sparkar på mig, drar mig liggandes, och sen tar han min sko!, så ja får springa efter han UT , med en sko, och sen slänger han den i snön -,- irriterande lillskit
och papola HAHAHAHHAHAHAHHA, linn stod där och satte på mig min sko och hjälpte mig och va assnäll, men så trodde papola att det va linn som kastat min sko i snön, så hon bah ställer sig och slår som en galning på linns rygg, ja bah
- HAHA papola vafan gör du ?
sen när hon fatta att de va vincent, hon bah
- JAHA(I) , förlåt linn......:s
ooooooh va kul :)
aj de gör asont på handen, för ja brände mig på papolas ugn...
och juste, ja ska ju ha
11E BILDEN: EN BILD PÅ EN SÖT UNGE!
hmm, vetfan vem ja ska ta men ja tar väll shanaz när hon va mindre! :)



aah hon är så söt!
titta hon ser ut som teletabbis  på sista(: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0