Never saaay never!

2011-03-23 - 23:09:45 → Allmänt

Tjeeenare! jävlar vilken dag!
Titta, först så vi på den sämsta musikalen jag sett, me skolan....
ja typ dog ...
DE VA SERIÖST DE SÄÄMSTA JAG NÅGONSIN SETT
jomen visst, nyss va de krig, nemen nu sitter dom och vattnar blommor (ballett skit)
OJ nemen titta där kom en kvinna med feta kaggen och en katt som inte snackar svenska vid blommorna dom också
jasså jasså nu kommer piloter och dansar med indianer, och ja varför inte slänga in en gammal uteliggare som "säljer" korvar eller va de nu va
oj nu kommer baletten igen och dom flashar hela arlet, nice!
det va hemskt... verkligen hemsk, DE VA T.O.M VÄRRE ÄN FILMEN "FLICKAN" OCH DÅ ÄR DET ALLVAR! :O
NU kommer vi till det roooliga! :D
ah, när vi kom tillbaka till skolan va de TACOS! <3
ah och sen hade vi eleevens val, och ja hade HK, så vi baka bullar
faast ja orka inte käka bullarna så ja gav dom till yngve!
Han- mm har du bakat bullar! ?:)
Jag- Jajjamen vill du ha? :)
Han- kan ja få en ? :o :)
Jag- Ja?, ta hela skiten om du vill ha, ja orkar inte .. :)
Jag- faast då vill ja ha bra betyg! :) :)
Han- Tack! mm va gott :), aha ja..  ( sen gick han iväg)
så bäst för han säger ja bah ;)

Nu till det ääääännnu roligare!
Jag och papola  & linnea den snea ^^ stack till örebro och käka först på mc donalds, fast de va rätt surt att dom inte hade chicken wrap eller glass! :o
inte ens burgerking hade glass ? :o:o
aja sen KOLLA VI NEEEEVER SAY NEEEEEEVER! , JUSTIN BIEBER! 3D premiär! ! :D:D:D
vi va på den absolut första visningen i örebro! :D
så jävla ägda är ni som inte sett den, för den är grrryyyyym
de som va lite träligt va att en fjortis satt brevid mig och grät seriöst varje gång justin kom på bilden ( med andra ord, hon grät hela filmen genom..)
ah så ja bah- MEN KAN DU HÅLLA KÄFTEN OCH SLUTA BÖLA ?
hon typ bah- buuhuuuu justin i love you ;;;(;;(;((;;(;(;(;(
whatever -,- aja och ja trodde fan det satt en gris bakom mig, för en tjej skrek veeerkligen som en gris :o , ja typ börja asgarva helatiden åt bölande fjortisen och grisen  xDXD
och ja sa till papola  - tjejen brevid mig gråter! xDXDXDDXDDXXXD
hon börja asgarva och då var det heelt tyst i hela sallongen så alla typ, ööh...
aja, men sen så sa ja till papola & linnea - ey ska vi skrika bara på skojj  !?:)
för allllaaaaa skrek  utom vi typ ;)
hon ah, och jävlar va roligt de va att skrika xD
om man skrek när alla andra va tysta , så började verkligen ALLA att skrika igen! :D
hahahha känns lite geeky att man lixom suttit och skrikit halsen av sig för en film ;) ....
Aja, ja tipsar verkligen er om att se den, den va helt enkelt AWESOMEEEEEE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0