hahaha.. 50

2011-03-17 - 16:33:18 → Allmänt

ja är så jävla bra är ja ;)
för titta, vi typ säljer godis-kolor och kakor, KÖP VARM KORV ! :)
ah och sen så gick ja in till köket bah, KÖP KOLA, EXTRA ERBJUDADE, BARA 50 KR :)
kajsa- men hur mycke kosta de innan då?
jag-emh 50...
sen så gick ja typ och tänkte på de där och småskratta lite för mig själv, då börja dom ASGARVA år mig.. ;)
ah, de va tydligen inte hk prov idag, så tur att ja inte plugga ;)
men musikprovet gick väll sådär, och spanska läxan kunde ja, faast ja kunde inte stava dom ;)..
engelska läxan glömde hon fråga mig om, SOM TUR ÄR ! , för den har ja inte gjort :)
och kemin, HAHAH ja kunde ingenting ;)
OCH juste , vi ska ju praoa v. 13 typ och lappen ska va inne imorrn, jag har ju föfan tappat bort den ...
och så har ja springträning om två timmar, AAH ja orkar inte, men ja går väll ändå :)
byye buddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0