16e bilden: Något du är stolt över!

2011-03-22 - 10:00:00 → Allmänt

Ja de är ju en del, men tar några saker
Min katt kan flirta, kan din de eller, NEJ JUSTE!

att jag har tagit tungpiercing
Det är väldigt många som frågar om ja ska göra om det, och till vissa svarar jag JA, och visste svarar jag NEJ, och helt ärligt vet ja inte ens själv, för de finns både för- och nackdelar med tungrpiercing lixom :)
Att jag och Danne (bror) är så jävla sexiga ibland...
Det här kan man kalla en äkta Bjú-på-dig-själv bild! ;)
Ja, asså som ni ser har han alltid vart lite smått galen ..

Att jag har ridit på en kamel!
ah, fast egentligen ville ja inte, men de va två jävla kärringar som lyfte upp mig och sen krävde att vi skulle betala...?!?

Att ja och Hanneleun har badat i vattenpölar!

HAHA, att ja har så jävla charmiga kusiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0