14e bilden: Något du ska göra någongång i ditt liv!

2011-03-13 - 11:55:55 → Allmänt

HAHA,ja orkar inte direkt lägga upp bilder, så ja skriver lite
  • Flytta till USA ! :D
  • bli känd
  • gifta mig och skaffa barn me sean faris, eller en som är kloning av han fast yngre! ;)
  • bli världens rikaste
  • hoppa bungy jump( hur nu fan de stavas?)
  • simma vi typ fiskar :D asså dyka o sånt, typ hajar
  • åka helikoper
  • hitta en oupptäckt ö
  • va me i en film
  • äta suchi ( stavas)
  • kolla på barca match, oooch prata och känna allihopa
  • prova på och spela dom flesta sporter
  • skapa ett klädesmärke, som blir askänt !
  • hoppa falmskärm
  • träffa ALLA kändisar som är kända enligt mig :)
  • åka jorden runt
  • lära mig ett instrument xD
  • lära mig laga mat xD
  • skaffa en städerska!, HELT KLART :)
  • typ bergsklättra i något land, ja typ såna där häftiga saker man bara ser i filmer ;D
  • hm, ja tror de va allt nästan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0