moe is thaaa King

2011-06-14 - 15:26:38 → Allmänt

tja, jao.. american pie- marathonen blev såhär..
jag och maja kolla på torkel i knipa, sen typ lyssna vi på musik och satt vi datan
maja höll på somna, ja väckte henne, hon vart arg
vi spela air hockey typ 3 på natten ..;)
sen så vart de för lökigt så ja satte mig vi datan och chatta me random pontus...
som skrev att han typ gillade banan, fast bara sin egen..
och han va min ganne o ninja..
random snubbe alltså..
och sen så väckte ja maja för 150 gången, och hon vart arg.. :)
sen måla ja henne i facet, ett M , fast de gick bort när ja hällde vatten i hennes ansikte ..:)
snacka suur tjej...
och HAHHA meningen jag aldrig kommer glömma ! <3
maja ( innan ja hällt vatten och ritat henne i facet) - Men asså!, du kan ju inte bara hälla vatten i mitt ansikte, du har inga rättigheter till att göra det, om ja vill sova så har ja rätt att sova, du kan inte bestämma om va jag ska göra och inte .
och typ, feeta bitchblicken på de..
och ja börja asgarva ;)
OCH jonas ja hatar dig verligen ibland:o
de va typ igår eller förrgår, så vila ja på hans säng
och sen så la han en filt över mig, de va ju gulligt ifall han inte hade planerat att få mig att sova! ( vilket ja gjorde efter ett tag) , då hämtar han ett glas vatten och häller över mig ! :@
och ja blev typ assur, och då lyfte han upp mig, så ja kom med huvet rakt upp i glaslampan.. så nu har ja en bula:(
ska väll dra till det trollet nu en stund innan ja ska på match.. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0