jagmåstehittapåettsmekisnamnåtmaja

2011-06-12 - 21:05:25 → Allmänt

majz
majchen
mao
mjoe
hmm
bajz.. de funkar.. för hon säger de hela tiden :o
maple
hon heter från o me nu MAYPLE
perffa ! :)
vi ska ha american pie marathon, fett bra.. vi kommer typ hinna kolla lite av 5an ;)
för vi har haft de 2 gånger, men asså VI HAR BARA HUNNIT KOLLA PÅ 2 ½ FILMER
vi är på 4an , för vi hoppa över 3an :o, de kommer ta ett år :o, ja menar, ja vet ingen som somnar så tidigt på ett marathon som maja...
och så får hon damp när man väcker henne.. xD
hon bah - du måste väcka mig när ja somnar
jag- jarå :)
20 min senare, sover hon..
jag- MAJA vakna
hon- KÄFTEN JA VILL SOVA , ÅÅH VÄCK MIG INTE
jag- oj.. humör !? :s
så idag tänker ja fan hälla vatten på henne eller nå, de är ja bra på :D
fråga birda eller yonäs ;)
men nu ska vi kolla film innan hon däckar.. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0