No life

2011-01-09 - 20:02:22 → Allmänt

Hej!, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knapp fabrik. Jag har fru men inga barn, och en dag fråga chefen mig
- Bengt, ta ledigt?
Svaret är: Nej!
Tryck på knappen med höger hand
Hej!, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knapp fabrik. Jag har fru men inga barn, och en dag fråga chefen mig
Bengt, ta ledigt?
Svaret är: Nej!
Tryck på knappen med vänster hand
Hej!, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knapp fabrik. Jag har fru men inga barn, och en dag fråga chefen mig
Bengt, ta ledigt?
Svaret är: Nej!
Tryck på knappen med höger fot
Hej!, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knapp fabrik. Jag har fru men inga barn, och en dag fråga chefen mig
Bengt, ta ledigt?
Svaret är: Nej!
Tryck på knappen med vänster fot
Hej!, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knapp fabrik. Jag har fru men inga barn, och en dag fråga chefen mig
Bengt, ta ledigt?
Svaret är: Nej!
Tryck på knappen med höger axel
Hej!, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knapp fabrik. Jag har fru men inga barn, och en dag fråga chefen mig
Bengt, ta ledigt?
Svaret är: Nej!
Tryck på knappen med vänster axel
Hej!, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knapp fabrik. Jag har fru men inga barn, och en dag fråga chefen mig
Bengt, ta ledigt?
Svaret är: Nej!
Tryck på knappen med ditt huvud
Hej!, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knapp fabrik. Jag har fru men inga barn, och en dag fråga chefen mig
Bengt, ta ledigt?
Svaret är: Nej!
Tryck på knappen med hela kroppen!
Hej!, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knapp fabrik. Jag har fru men inga barn, och en dag fråga chefen mig
Bengt, ta ledigt?
Svaret är: JAA!
BOM (så la sej alla ner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0