Nemen halloj!

2011-01-26 - 20:02:44 → Allmänt

Just nu har jag det liiite besvärligt!
vi har typ kemi prov imorrn fick ja reda på idag, och ja kommer inte kunna någonting för varje gång vi har prov har jag pluggat på fel saker ! , händer typ jäämt, men nu tror jag att jag pluggat på rätt iallafall :)
Haha, de där med att tjata på mamma med piercing i tungan går ju sådär :/, fast förut var det mer åt nej hållet, för typ två dagar sedan, sen frågade jag idag och då va det mer åt ja hållet ! :D:D
jag- men om du skulle säga i % då..? från 1-100
hon- hmm, kanske 60 %
(jag tänkte : WIHOOOOOOOOOOOOOOOO:D:D:D:D)
hon- kan jag få en kram ? :) jag ska åka nu
jag- mm visst..
(efter kramen)
jag- nu borde det iallfall vara 61 ? :)
hon- ja, 62 t.o.m :)
så, ja man tjänar på att göra som hon vill för att få som man vill, men de är inte de roligaste -,- ;)
jo juste, just nu kollar ja på , ONE TREE HILL det är såå den bästa serien som finns, och sen kommer The vampire diaries!! de är också så jävla grymt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0