Nathis o ja

2011-01-15 - 14:14:09 → Allmänt

Så här ligger det till, för många tusen år sedan, HAH, nerå men för hm, va blire.. 12 år sedan!, OMG, de va aslänge sen, jaja iallafall så vare då jag o nathis träffades, alltså vid 2 års åldern
vi vart typ bästisar även om vi kanske inte va dom bästa på  att konversera vid den åldern, men prata kunde jag ! ;)
Seen, så gick vid på dagis tillsammans typ, ja kommer inte riktigt ihåg för nathis var knappt på dagis har jag för mig.. :)
MEN, ja kommer ihåg att  ja hade förtvivlat letat efter henne  typ 10 minuter ( vilket kändes som en timma på den tiden) och sedan träffade henne i ett sällskapsrum på dagis då, och ja bah
- Ja harrt lettatt eftter teeej! ( jag sa, Ja har letat efter dej, men ja spottade över hela hennes ansitke när ja sa dom orden)
nathis- ja hart lettat efttter tej ocksåå! ( spottade tillbaka! , HAHAHA, de va ju inte meningen för henne heller)
minnen <3
och sen va vi på kolmården tillsammans, och liseberg och ja, på kolmården somnade vi i vagnen, haha, asså va söta vi va !
aja, sen växte vi upp och var bästisar ända till 5:an då det vart lite krångligt eftersom matilda kom in i bilden ;D hahaha
jaja, tjej bråk o blablabla, fast mellan mej o nathis har de sen vi va små nästan alltid vart lite små bråk här o där, kunde va från vem som skulle ha ostbågarna till killar ! xD
men bråken uppstod nog för att jag är jävligt envis när ja vill ha rätt eller få som ja vill, och nathis också envis och har inte världens bästa temprament ^^ hahahahahahahahahahah
men nu är vi inte direkt bästisar, men vänner ! ;)
vi ska ju till sälen imorrn och de taggar vi sönder till! :) (y)
ja o nathis på daaaaaaagis :)
jag o nathis i sommras!

Kommentarer
NATHALIE - blogg om allt | http://nnathis.blogg.se/

2011-01-15 14:17:09

HAHHA, vi har många minnen! :')



Jooohrå, vad vi har bråkat.. Haha, så går det när båda är envisa och alltid har rätt :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0