Jag vill pierca tungan!

2011-01-23 - 12:07:31 → Allmänt

jäävlar va sugen jag är på det, men mamma bah:
- nej, jag tänker aldrig låta dig göra det, så du får väll vänta tills du är 18
-,-,-,-,-,-,-,-,- de är ju större risk att de blir infekterat ( stavas ) om man piercar naveln, ja menar hur många har det inte blivit infekterat på ?-,-
det ser inte ens ut att göra ont, och folk säger att de inte känns ont alls bara ett litet stick, och smärtan kommer ju typ dagen efter, men ja har ändå hört att navelpiercing gör myyycket ondare så, hur farligt kan de va ?
+ att om man inte vill ha kvar hålet i tungan är de ju bara ta ut den, för den läker ju ihop jätte snabbt ;)
titta va snyggt, fast ja ska nog inte ha en sån men :) (om ja får alltså..)
ssssnyggt
ja sökte på tung piercing och så kom den där upp, säger bara : eeuuuuuuuw!
hejdåå :) nu ska ja ner och försöka övertala mamma, iiiigen -,-


Kommentarer
:P

2011-11-05 23:55:54

varken tungan & naveln gör ont..Öronen gör mycket ondare.

och det är inte stor risk på att det blir infekterad när man gör i tungan

nathalie

2012-08-30 20:04:12

jag försöker också övertala mamma om att få perca mig men hon säger samma sak:(

Svar: fast det där var ju över ett år sedan, har haft det två gånger nu ju ;) är det nathis larsson som skrev ?:)
Moa Nyqvist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0