Hemmaaaa-aaaaa

2011-01-20 - 16:43:48 → Allmänt

Jappjapp, nu är jag rätt sliten efter en 5 timmars bilresa, och det mest träliga med den va ju att min ipod la av -,- fucking shit batteri säger ja bara !
nuu, har man väll en jävla massa läxor också, TUMMENUPP för de!, eller?
hur mycket kommer jag inte ligga efter lixom ?-,-  hade typ 5 läxor tills den här veckan och ja har inte ens kollat på dom, känns naaaaaaaaaaajs ;) , hoppas bara att ingen va till imorrn.. :)
Aja i sälen, var de helt enkelt awesome!
HAHAHAH, ja förstår mej inte på linus norén :o , han är så jävla cool! xD helt klart min största idol! (och ändå är han typ bara 9 år..o.O)
han- moa vill du åka och hoppa med mig ? :)
jag- eeeeeh, ja kan kolla på först, sen kanske ja hoppar ... :)
och så bah slänger han sig ut i en typ svart backe , hoppar på ett jätte hopp, och så snackar ja stort, typ tre meter upp, och så hamnar i en svart backe igen, och bah
- nu är det din tur :)
HAHAH , neeeveeer säger ja bah! ja ställde mej och kolla ner på backen han landa i efter hoppet ( svart svart svart svart backe !!!!!) och ja o nathis stod o tveka i typ 20 minuter och de slutade med att vi vände HAHAHAHHA!
Taggar redan tills nästa skidåkning!, och juste,hur blev det där med klacken med skolan då?, när ska vi åka dit o så ? :) svara tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0