TUNGPIERCING CHECK! :D

2011-02-11 - 20:38:13 → Allmänt

JAAAAAA, tjenare allihoppa :D , jag har idag piercat tungan shalalallalaa:D
fast ja kan inte säga att de va så jävla kul väder, 40 - typ!
först så ledde papola oss till big slick tattoo, meen när vi väll kom fram så står de
Stängt p.g.a sjukdom

vi öppnar igen 7 mars
eller så var de 5 men ändå, så gå inte dit ifall ni tänkt de ! :)
seeeen, så vart ja typ helt emo deppad bah,
- men ja va ju astaggad :(:(:(
och de va ja för ja typ hoppa upp o ner, men sen så ringer ja linnea och då säger hon att vi ska gå till cahara, och me lite hjälp hitta vi dit, och sen så typ när ja satt i stolen lät ja som en stönande tarzan!
eeehöööhoooh
mamma- du kan fortfarande ångra dig vetu .. x)
jag- ejoh (typ,, -nej) (han höll i min tunga typ)
när han höll på och typ drog ut den ja bah
- eehoooööoooiiheeeööooohiiohhööh
han- du vet att de är frivilligt va..?
jag- ehhheooajaaaaaaaaööiiooaaaeeaaaaaaaa
aja, de gjorde rätt ont, men de va inte när han stack igenom nålen, utan typ känslan av att han delvis röck hela tiden i min stackars tunga och att ja snaaart skulle få en nål i den och ja kunde inte direkt säga sluta, även om ja inte tänkt de då, men ja hade lixom inte ens möjligheten! x)
Haha, fail, ja tänkte ta kort, men precis när ja ska trycka på knappen står de " byt batteri!" typiskt -,-
och jo, ja kommer inte på träningen imorrn ifall ni ville veta :)
och juste, matte provet gick skit, väntar på illa resultat ! :)
ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0