super cool

2011-02-17 - 18:26:19 → Allmänt

Tjenare mannen ! :)
läget ?
AHHAHA, ja är så tråkigt, liixoooom  varför bor ja i frövi -,-
nuu, har jag nötat ut låten Brave- kelis lite mer !, men den är ju så grym, och man för den på hjärnan ! :D
varför kan inte ja va bra på sjunga -,- HAHHA det låter som en kråka som satt en potatis i halsen när ja sjunger, asroligt HAHAHAHAHAHAHAH men samtidigt pinsamt :D
i was super cool, but now i'm super strong, i had nothing to loose, but i was super wrong. it was the circumstance i got the power from, i was super tough but now i'm super strong.
Fattar inte varför den inte heter super strong eller super cool, för de är ju typ de som fastnar på hjärnan :p
Och så har jag precis gjort klart engelska uppsatsen som ska vara tills imorrn, lite stressad vart jag där, eftersom jag fick den idag :) , för ja fick den inte när alla andra fick den konstigt nog ... ;)
Tagga till looooooooooooooooooooooooov!:D
nån som har lust att va på loooovet ? :):):)

Kommentarer
NATHALIE - blogg om allt | http://nnathis.blogg.se/

2011-02-18 14:09:15

VI KAN VARA PÅ LOVET! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0