that's just, HIP

2011-02-22 - 21:12:18 → Allmänt

mr saxobeat- är en grym låt vill ja bara påpeka ;D , sätter sig på hjärnan den också :) va är det för fel på min spotifylista, den är lixom för grym !
KlickaHär!
JO, hejsan!
idag har jag vart med Farfar /amanda och vi typ flumma, kolla på Bourne, grrrryyyymmmmmmmmma filmer, och så käkade vi pizza :) vi tog också en del fula bilder, och hon tänkte först inte ta bort dom fulaste på mig, inte ok amanda....
aja, nyss kom hanneleun förbi och lämnade/hämtade filmer som vi lånat av varandra, och så bestämde vi också att vi skulle sova över idag, tror det blir här, ska väll snart gå och infomera mamma om de kanske... hahahahhahaha ;)
Ajjust, skulle ju ha en bild på min framtida man också så slänger väll in en bild på Sean faris !


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG
hejdå

Kommentarer
Lilla greta fisa | H>AHHAHAHAHHAHA">http://HAHAHA>H>AHHAHAHAHHAHA

2011-02-26 20:30:29

URSÄKTA MIG HUR GAMAL E DU EGENTLIGEN ASSÅ GUUUUUDH... amg amg amg amg:s



du kan ta bert karlsson ;) ;) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0