Klacken

2011-02-26 - 20:03:14 → Allmänt

nämnde jag att jag var i klacken igår med mamma och papola ! :D
hahah de va askul, och som ja sa, provade jag på mina blades skidor, gick finfint, ramla inte en ända gång, jäävligt stolt kan ja erkänna! ;D
hahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahaha, oj jävlar va ja garva sönder, ni skulle sett när papola ramla, HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHA hon lyckade stanna liften!
okej först kan jag förklara lite om hur hon gjorde, sen kan ja lägga upp bilder på hur det ungefär såg ut, för vi fick de lixom inte på bild ! ;)
hahah titta, vi åkte ju lift, och jag gick av på höger sida, och hon skulle ha gått av på vänster sida, men när hon ska åka bort från liften, fastnar själva "stången" vid hennes vad, så hon bah skrek och fortsatte med liften, rakt in i en snöhög. Där fastnade hennes skidor, men hennes pjäxor lossnade från skidorna och hon typ ramla över snöhögen.
Lite sammanfattat- hon fortsatte åka med liften där man skulle av och krocka i en snöhög xD
Sen kom en gubbe som sitter i en stuga där uppe och typ styr liften, ut och han bah: HAHAHAHA, dagens!



hahaha asså sådär typ, ja orkar inte rita mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0