Klaaaacken!

2011-02-03 - 22:30:20 → Allmänt

ja, idag va vi i klacken me skolan, HAH, de va som vanligt askul ! :)
ja åkte slalom skidor, men ja hade ju velat att åka mina små " trixs" skidor, för jag har aaaaldrig åkt dom, fett ovärt :o
hahahahahahahahaha, ofyfan va kul de va att åka skogsbacken, ja åkte där typ hela tiden, och varje gång rammlade jag på något ställe!, typ bombardera in i ett träd som ja gjorde 2½ gånger ;) eller hoppa på ett hopp och typ flyga så stavarna, mössan och skidorna åker åt helt olika håll! xD eller varför bara inte åka rakt fram i snöhögen när alla andra följer vägen och åker vänster! ..
HAHA, när ja åkte in i träden, första gången va ett jävla träd som va mitt på vägen så man va tvungen att typ köra limbo under! xD
andra gången ja åkte in i ett träd var när  ja åkte rätt snabbt och sen helt random kommer ett fucking dike me asmycket vatten i, så ja hoppar/ flyger över och krashlanda in i ett träd som va i vägen! ( så stavarna typ hänger på grenarna på trädet och ja har en skida på varsin sida av den också .. xD
tredje gången så åkte ja också rätt snabbt, och så korsar ja mina egna skidor så ja typ får noll kontroll som vanligt och åker in i ett skit stort träd, och när ja skulle ta mig upp, så hade skidorna typ fastat för det var 40 ton snö över dom, så när ja stod och verkligen försökte ta bort skidorna såg det ut som om ja stod och jucka som en galning mot trädet, och de va jätte mycket folk där då... xD
ooooh, om ja bara hade me min kamera! :D , fast ja har ju tappat bort den, men de sket man väll i..
btw, taggar som en galning till ja ska ta hål i tungan :):), ja skulle egentligen gjort de imorgon, men vi har cupp hela dagen då så de går ju inte för sig ;)
får bli nästa tors eller fre :)
Seeeeeees!


Kommentarer
SOOOOFIE

2011-02-05 01:39:13

HAAHAAHHAAHHAHAHAHAHHAHAAHHAAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Millah | http://millahoman.blogg.se/

2011-02-05 02:19:38

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0