Jajaja!, ja är på, ja är på

2011-02-06 - 14:35:19 → Allmänt

Tjeeeeenare, har jag sagt att min kusin och mina kusin barn är här och hälsar på också ?:) , fast dom ska åka redan idag, men dom är ju sååååååååååååååååååå söta :D , theodor och lilla elsa :)
VET NI?
JAAAAAG, SKA FLYYYYYTTTTAAAAAAAAAAAAA ! :D:D:D :D :D
till typ vid ica ! :) vid brandstation, radhuset där typ ja :)
men nu då har ja ju inte emma brevid mej ...
fuck , finns ju både bra och dåliga saker kan man säga :)
bra!
  • jag får ett eeeeeeeeeeeeeeeget rum! shalalala
  • jag får ett eeeeeeeeeeeeeeeget tvrum! shalala
  • det ligger nära till att köpa ben & jerrys!
dåligt
  • Jag har inga syskon i närheten längre...
  • det ligger långt ifrån skolan enligt min kondition
  • långt ifrån papola, också enligt min kondition
  • vi kommer få måla och tapetsera typ ALLA väggar
ja, ja kommer inte på mera saker :)
så då blire väll några bilder!



tuffing theodor pekar finger jao! ;)
( ni skulle bah se hu cool han är!, idag stod han me min ipod o digga samtidigt som han hade på sig en KIZZ t-shirt, hahahahhaa ascool!, och han kan inte ens prata än ;) )


elsa är så jävla sööt :)
nu blire random pics








byyyyyyyyyyyye loooser ;)


Kommentarer
NATHALIE - blogg om allt | http://nnathis.blogg.se/

2011-02-06 21:04:44

DET ÄR KORTARE TILL MIG, DÅ KAN JAG GÅÅÅ TILL DIG IBLAND :D:D:D

maja LÖÖÖÖÖNN !!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-10 21:01:24

det blir bra för då kan ju du gå med mig till skolan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0