Jag får damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp damp

2011-02-13 - 13:59:08 → Allmänt

Min fucking jävla helvetes piercing sitter ju snett!
JAG SKULLE HA VÄNTAT TILLS BIG SLICK ÖPPNA!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
nu kanske ja ska ta om, och ja vill men vetefan om ja vågar, så pass mkt han slet o drog i min tunga, de gjorde så jävla ont, och inte kan ja käka ordentligt, och att va me om det här igen vetefan om ja pallar, men ÅH JA FÅR DAMP
+ att cahara tog 50 kr mer än big slick skulle gö, och failar!
PODJAEW¨ÅFIÅPCEWJPDAWSDJPOEFCIOERSPOFCÖLJEROSFJORJFILERHJLKBHERKLGNKLADSGNKARNGRKLGNKLRNGKLNKREFJKJFKJEKFJKSEJFKJEFKJE TITTA BARA  PÅ DEN VAVAVAVAVVAVAVAVAVAVAVAV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0