Grattis Dude och Elsa ! :)

2011-02-15 - 16:44:00 → Allmänt

TjenareTjenare, lite om mitt liv just nu :
Jag har skrivit klart boken om mig, fast inte skrivit ut, och inte klar med framsidan eller baksidan
dom kapitlen jag har är typ :
Lite fakta om författaren
Mina bästisar genom tiderna
Papola
Jag rymde hemifrån
Några julaftons kvällar jag minns
Jag börjar skolan
Jag och skolan nu
Min framtid
 
 
Min tunga, jag haaaatar den, den är äcklig o blä !
vilken härlig känsla det är att ifall den inte blir rak när svullnaden gått ner, ska jag åka tillbaka strypa han lite, kräva tillbaka pengarna, och sen GÖRA OM DEN BRUTALA KÄNSLAN AV ATT NÅN RYCKER SOM EN GALNING I MIN "KORTA" TUNGA!-,-
 
Den snyggaste killen på jorden är SEAN FARIS oooooooooooooooooooooooooooooh!<3
sen vet ja inte riktigt vem som kommer 2:a, kanske james lafferty ;) eller nej eller jo eller nej, ja vet inte..:)
 
Bästa låten just nu ääääääääär: Like i love you - R.I.O :):):) (y)
checka --> fucking duck ;)
 
En låt som ja tror kommer bli ut tjatat och ny är - Born this way- Lady Gaga
 
På provet i fysiken idag, kunde ja ALLTING, ja sa som värsta kungen!, satte alla frågor, kunde rita o förklara, ja jag var helt enkelt AWESOME! :)
synd bah att de inte är sant
 
SKÖÖÖNT ATT DET SNART ÄR SPORTLOV, inte för att det kommer bli så värst mycket sport men! TAGGA
Trackback
RSS 2.0