Fröviseger!

2011-02-05 - 17:46:31 → Allmänt

föfaen va vi frövilag kötta igår !
vi hade ju delat upp vårt lag i två lag, och mitt kom 2:a dåråh, men det andra kom 1:a , så vi mötte lixom varandra i final, HAH, de va askul ! ;) det vart 2-1 till dom, fast det va jävligt jämt ska ja säga er ;)
men, vi var nog bara så bra, tack vare att amanda inte var me! :) fuck you!
Aja, första matchen, så hann jag bara spela i ungefär 5 min, för ja fick en boll mitt i fejjan (och bollarna va jävligt hårda) haha, så ja, jag började blöda näsblod, myyyys! , eller ? ja så igår vart den blå och stor, jag såg ut som ett jävla troll eller något, idag är den bara GIGANSTISK !
aja, ja va me nästa match, och då gjorde ja ett mål, haha stolt ! jag tror det vart 2-0 till oss både den matchen och sista innan final men ja vet inte :) hmm, kanske va 2-1 , eller 3-1 ?, haha nollkoll på läget.. ;)


btw, nu ska ja typ bo i vedevåg i några dagar me mamma, det är ju preciiiis vad man önskar sig! ........-,-
titta, ja kommer inte va me någon, och sitta ensam i en midre håla än förut, och har ingen mobil, och ja ska nog fan skriva det här på fanformittliv.com -,-
fast ne men ändå

hejdddååååååååå alla som har ett liv o läser min astråkiga blogg :)

Kommentarer
NATHALIE - blogg om allt | http://nnathis.blogg.se/

2011-02-05 21:33:03

Varför ska du bo i vedevåg ett tag? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0