2a bilden: Nyaste bilden på dig själv!

2011-02-21 - 12:10:30 → Allmänt

Jaaa, det här var den nyaste bilden på mig, och ändå är den ju rätt gammal, några dagar typ :)
TjenareTjenare, lite seg idag? , svaret är JA!
just nu ligger ja och drygar med musik och kollar tv och väntar på vad som ska hända idag då ...
vi typ håller på renovera(stavas?) hela vårt kök, så man kan lixom inte bara gå in och kolla i kylskåpet när man har tråkigt, lite träligt eftersom det är en vana -,-
Deeeet som jag verkligen verkligen behöver göra det här lovet är att
  • Pierca om mej, eller i alla fall ta ut den, eftersom att den ser bra ut o så, men den är fortfarande sne som jävla lutande tornet i pisa, asså en fråga, vafan i helvete är lutande tornet i pisa, ja fattar inte grejen? vart ligger pisa, och vilket jävla lutande torn ?
  • Jag behöver sååå åka skidor :D, måste verkligen prova mina två år gammla korta trixskidor som jag aldrig åkt på, eller jo det har jag EN gång, det var i kyrkbacken och HAHAH,ja höll på dö, för ja åkte typ vid skogen och på ett jävla gupp ..;)
  • JAG BEHÖVER KLIPPA MIG, det är fan ett måste, tar snart självmord, det är såå jävla sleetet..:o
  • och jag behöver käka pizza :) , bara för att det är gott :p
  • och ja behöver vah me kompisar
  • äta glass maybe :D
  • ja, njuta av lovet helt enkelt ;)
HAHA, emma emma emma, det är bra att du har bra musiksmak ibland iallafall, pinball är helt okej att dunka ;);), men du kan väll skita i dina jävla magnus uggla, tomas ledin och ja alla dåliga... -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0