sön

2011-04-17 - 11:27:48 → Allmänt

tja! , haha ja lite har ju hänt sen jag senast blogga ;) t.ex vi har haft fucking handbolls tunering.. eller man kanske inte kan säga tunering ... äsch vetefan haha ah iaf så kom vi tjejer i min klass sist, asså vi kom trea, men ja är rätt nöjd över det, för ja vill lixom inte springa ut i mörkret, med lampor som dom lyser en i facet, och samtidigt har på låten SEX BOMB SEX BOMB , vilket dom har varje år typ ;) fast killarna i min klass kom till final och igår hahahaahahahhahahahahahahhahahaha! så va papola, danne & elin här, asså min bror och hans tjej och då typ skulle vi åka och köpa pizza, och här utanför mig så säger daniel bah - böj dig frammåt med händerna på benen! jag- va ska du göra? :O han- ja ska hoppa "bock" fast på din rygg jag - okej :D sen så hoppa han och va lite halvt smidig, jag- MIN TUR! :D sen så hoppar ja, och asså ja vart jätte förvånad när ja va i luften och tänkte bah, jaaaaa ja klarar de! :D sen landningen... hahahahahhahahaha ja glömde visst att man skulle landa på benen igen, så ja typ "voltar" och landar på rygg! xD och alla börja asgarva utom elin , som typ har någon mamma-roll och är lite orolig av sig!, hahhahahahha grymt kul och när vi hämtat pizzan så satte vi oss i MITT tv rum där nere, vi ahr fixat ihop soffan! , eller ja... Dom har fixat den :) och sen så funkar det att kolla på film där nere nu :) awesome sen när dom åkt hem så stack ja till jonas, för vincent bah- hjälp mig hitta jonas han är borta! jag- vadå borta? han- ja han va uttråkad och stack ut ett tag och nu hittar vi inte han så ja gick dit, för ja hade tråkigt , och joel, vincent och nån alle va där och eftersom ja skulle "leta" efter jonas så gick ja upp till hans övervåning, nemen gissa vem som ligger på den första säng man ser och sover .. -,- och vincent & joel sprang nakna... men tro mig, ja kolla bort! xD och när dom kom in igen, dom bah- fan va kyligt det vart om pungen! :O jag( asså... jaha... ) dom är fan helt cp :) bye

Kommentarer
Nathalie | http://nnathis.blogg.se/

2011-04-17 21:56:08

NÄSTA GÅNG DU SKA TID TAR DU MED MIG!



HAHAHAHA



Usch..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0