pussy pussy dicky dicky toungy toungy licky licky!

2011-04-04 - 20:03:47 → Allmänt

gårdagen med nettan och ellen va awesome!
hahahahahha ellen igår bah
- men asså de här är ju ingenting, ja menar de kommer man glömma bort snart
jag- HAHAH vafan snackaru om!  de här är lätt ett grymt minne för liiiiivet juueee! :D:D:D
hon typ, ohnej..
HAHAHAHHAHAH nettan va heelt crasy, kåtaste personen ever! o.O
och ellen va typ trööööötttt , och ja va typ asglá :D
HAHAHHA ja och nettan & liiiite ellen snacka ju till rätt så sent
hahahhahhaha asså ellen kan verkligen somna på mindre än en minut, sen kan hon bli aspigg mindre än en minut också XD
ena stunden typ- ASSÅ HON ÄR SÅÅÅ FALSK!, ÅÅH VA GEEKY
och andra bah-- .... (tyyystnad)
så då skrek ja bah , EEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN !
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH och hon bah , MEN HALLÅ - väck mig inte, ja behöver sova!, om ja inte får tillräckligt med sömn, så får ja alltid en finne, eller två... och så blir ja SJUUUUK, och så får ja värsta blatte dialekten !
vi typ- öööh
sen börja vi asgarva och retade seriöst henne i typ 2 timmar och låg och asgarva
vi typ- HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHH jag kanske får en finne :( , ELLER TVVÅ AAAAOMAAGAAASH!
(HAHHA) och ja behöver min skööönhets sömn juue, annars blir ja sjuuk! , och värsta gangsta jaao!
och ellen typ sov, så ja slog henne me kudde , och hon bah - MEN MOA DIN JÄVEL JA SKA CUTTA DIG I MAGEN !
vi- HAHAHAHAHHAHAHAHA MAGEN ! ?
ellen förlåt men på natten går det inte att ta dig seriöst även fast du är arg XD
och vi dunka typ PUSSY PUSSY DICKY DICKY TOUNGY TOUNGY LICKY LICKY Nasty Deejays – Pussy Pussy (Original Radio Mix) - Original Radio Mix HAHA, heeela natten
och i morse så gjorde ellen frukost åt oss, för ja typ orka inte, precis som när ja inte orka hjälpa henne igår med maten;)
och hon bah satte på typ lugna skit favoriter typ- LALALALAAA nanana, jaa ääälskar diiig, du vet att de va jaaa men du lämna mig, ja satte mig på ett tåg och åkte låångt därifrån
och ellen bah- assså skit sorligt det handlar om att hans fru va otrogen och han tog självmord :,(
jag- ÄSCH VAFAN :D nu ska vi dunka igen :D
dom bah IIINTEEEEEE ...
PUSSY PUSSY DICKY DICKY TOUNGY TOUNGY LICKI LICKI hahahhha grymt :)
& ellen du sjjunger alllllltid pussy pussy licky dicky  picky slicky  dicky slicky typ ;)
bye babe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0