1 april

2011-04-01 - 19:05:11 → Allmänt

ja juste, tänkte bah tilllägga att de är första april, och INGEN har lurat mig :o , helt jävla otroligt! ;D
för ungefär två år sen, va ja en dum blondin.....
jag och pappa satt och kolla på tv och han bah,
- MOA!- snart kommer den nya reklamen! :)
jag- vilken reklam...?
han- ja det kommer komma en levande hund med huvudet ut ur tvn, så du kommer få klappa den! :)
jag- OOOOOOFTAAAAA!!!!!!! COOOOOOOOOOOOOOOLT , så satt jag typ och vänta 1 meter framför tvn i typ en halvtimme....
hur i helvete kan man gå på något sånt...
och
samma dag!
så sa han till mig när vi åkte bil han bah
VAFAN!
jag- vad :o :o
han- det är en elefant i skogen !!!!!??? , den har säkert rymt från zoo eller cirkus :o
jag- vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!?? :o :o :o
och så kolla ja som en dåre efter en jävla elefant....
bye babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0