tjohejsan gott folk;)

2010-09-14 - 20:30:58 → Allmänt

Idag så va de en sån där låång skoldag, fast den va ganska kul ändå :)
På spanskan fick ja och alex sitta i grupprum, och då vart de ju inte precis så mkt gjort ^^,, de kom in en massa folk också :)
Fast på rasten snodde fröding min nyckel och sprang iväg (väldigt moget -,-) fast de va ju ett + att han fick skäll av rektorn ! (Y) ^^

Sen efter skolan gick ja hem te papola och kolla 29 flight down (om de nu stavas så (: ) oxh senare kom hanna också:P


Sen vare fotbollsträning;), hahahha på väg hem från träningen tog ja sällskap me julia och amanda och då snackade vi om julafton
Julia: Ja, jag vet inte ens när julafton är :)
Jag : .O O.o  o.O (förvånad min) :)
Amanda: men Julia då, alla vet ju att de är den 24 augusti :)
Jag: o.o 24 augusti? :o       (jag trodde hon va ironisk, och snacka om att ja såg ledsen ut när ja såg att hon inte va de xD)
Amanda : jaha ooj ! xD    december !!
Jag: pjuuh, ja tänke väll ,, är alla mina kompisar reetards ? xD  hahahahhaha

Svar: ja ^^

När ja sen kom hem såg ja att skinnjackan som ja beställt låg på köksbordet :D , fast de träliga är ju att den är typ 1 eller 2 storlekar förliten ( den va skiiiit liten i storleken :s )

Aja nu ska ja käka innan ja dör av svällt, Tjoohhej :)




Bild på jackan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0