studiedag :D

2010-09-20 - 15:01:33 → Allmänt

igår kväll kl 11 fick inte ja sova inne hos emma för min weirdiga mamma :o
Så ja vart sur för jag får aldrig sova inne hos henne typ, ja menar va spelar de för roll om ja gör de ??
Och ja kunde ju inte säga taskiga saker direkt till henne för då skulle vi inte kunna åka te stan idag så ist sjöng ja, delvis:
Björn rosenström- världelös    hehehe
&
Lily allen- fuck you
fast hon vart ju lika sur för de, så ja antar att de inte blir nått stan för mig idag, ifall ja inte svarar på hennes fråga
- va skulle du göra ifall ditt barn sjöng sånna saker till dig?

och ja menar ja kan ju inte säga va ja skulle gö, för då kommer hon ju göra som ja skulle gö, typ dra av på månads peng eller nått :o så ja vetefan va ja ska svara på den frågan ... :(

Idag har ja dessutom nästan lärt mig hur photoshop funkar, haha stolt :D

haha fast ja är ju inte en expert precis :D men kolla



byebye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0