Söndag :)

2010-09-12 - 20:17:54 → Allmänt


En gammalgammal bild på söta Amanda ^^ , haha :)



I början av dan chillade ja bara :p, typ sov och blablabla :)
Sen bestämde ja mig för att fråga Amanda ifall vi skulle ut och å springa, så ja åkte te henne efter ungefär en timme och sprang runt "hemdal", eller va de heter ;P, Hahahahahhahahahha, sen när vi gick för att vi typ va påväg hem så trampade hon i en mosad padda xD omg !! hahahah xD
Sen åkte ja hem och duscha och tog på mig kläder och sen så åkte ja te Amanda igen :), så vi kolla film och sen tog vi kort på Sessan(hennes kattunge) :D , såå söt ^^ haha, jag tror ja va ganska trött hela dan idag för ja hade skitdålig humor ;s xD
Amanda behövde bara säga kattjävel åt sin katt och ja börja asgarva xD, + att när vi kolla på fullthus så vare saker som inte ens va lite roliga som ja skratta åt och Amanda bara kolla på mig (aa`  xD





Aja, tjarå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0