oboy vilket vackert väder :D

2010-09-19 - 13:48:00 → Allmänt

imorse hörde man shanaz stå och säga
Papowa moa, papowa moa papowa,Papowa moa,Papowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moaPapowa moa i typ en hel timma ;o   vadå jobbig xD
 


Sen gick ja te kiosken på fröjevi för de va min och amandas tur att stå :)
färska bilder från idag ;D mästerfotografen moa :D






amanda knuffa mig i leran den tönten :(<3

amanda = bullsnattarn!!! : O :D <3
jag fick den här bollen nyss :))

Herrå :)

Kommentarer
amanda :D <3 | http://aaamandasliife.blogg.se/

2010-09-19 18:19:55

hahaa , du är tööönt! haha ;p



fuck you!! jag vill också ha bollen -.- velat haft den länge!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0