lost "maraton" xD

2010-09-19 - 13:09:51 → Allmänt

idag så sov ja över hos papola, för vi hade lostmaraton, hahahah Shanaz avbröt hela tiden och hoppa i sängen och typ skrek, dansa moa papowa dansa !!!, och hennes föräldrar satt inne i hennes rum och lyssna kurdisk musik och Papola och hennes mamma dansa, Omg xD

Och sen när vi kolla lost så blunda papola 65 fucking ggr på ett avsnitt, vadå jobbig ;o 
 hahahahahhaahahhahaha sen när klockan va typ 1 och papola sov ;D

papola- omg! 
jag- vad ??
papola- jag drömde världens konstigaste dröm, vill du höra ?
jag- visst ?:)
papola- jag gick ner där vi asfalten och då vare två personer där, och en va jätte mörk och en va jätte ljus och så gömde ja mig bakom persienerna för att dom inte skulle se mig och sen så hukade ja mig och då stack han mig i ryggen och bah aaaah oooooooooooh aaaaaaaaaaah jag visste att du skulle stå där !! och hon är såå lurad ?

Sen hörde man bara snarkningar xD omg de va kul :)


aja bilder på shanaz :)





:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0