kattsilveer;O

2010-09-28 - 20:55:53 → Allmänt

jag börjar nu förstå att de är snart vinter :(, de är ju hur kallt som helst ute !!:s typ -15 :o brr !
Hej, chilldag i skolan idag :D (y)
2 h rast är ju också ett + :P
då gick ja och papola först te tempo och sen hem te mig och käka ballerinakladdkaka ^^<3
när ja kom hem satte ja mig nog vi datan skulle ja tro :O :)
sen vare bara att byta om till träningskläder för fotbollslaget har börjat springa varje tränig ist :), ganska bra men ändå fett jobbigt me tanke på min kondition ;D
fast farfar(amanda) kom inte ?:o, och hon tjatar på mig hela tiden bah: glöm inte att du ska springa idag :D:D
kom i tid och blablabla :o , ah juste ja skulle ringa henne för en timme sen :s, kke dags nu ^^he he
bara för att ja är sugen på klubba :o :( <3
aja tjohejsan :;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0