Hos ås´´)

2010-09-15 - 19:03:40 → Allmänt


Jag & papola (ås) ;)

Hahahah, sitter här hos papola och försöker skriva så gott de går på hennes cp data :)
vi har nyss kollat klart på hela säsongen av flight 29 down och käkat ballerina kladdkaka och pizza(nyttigt xD)


Idag i skolan hade vi typ en trafik dag och de kom typ två snubbar som snacka om en mopedolycka, och han som råkat ut för olyckan heter Jimmy ;), ja dom stod där och snacka oavbrutet i 1 & ½ h :( fast de va rätt intressant när jimmy snacka :)

Sen skulle vi typ gå till olika stationer och den första stationen va att vi skulle gå te ett klassrum och snacka me jimmy och de va såååååå pinsamt xD för alla i klassen kolla ju på xD

Jimmy: Du där (och peka på mig!), du är min bästa kompis,va heter du ? :)
Jag: ja heter moa...
Jimmy: okej, hej moa, lägg undan mobilen och ställ dig upp :)
(och sen skakade vi hand xD )
Jimmy: nu ska ja va full och du ska hindra mig från att åka iväg :)  (och han spelade full)
jimmy: nu åker ja hem på min moppe
Jag: öööh, nej (hahah vafan skulle ja säga xD )
jimmy: vadå nej?
Jag: du ska inte åka iväg på moppen...
(sen sa jimmy att nu vare min tur at spela full )  jag tänkte: åååhnej :(
Jag: aah nu åker ja hem ..?
Jimmy : nej, de ska du inte, ja bryr mig om dig, de får inte hända dig nått!! (och typ tog tag i mina axlar och skaka mig XXDDXDX)
hahahahhahaa ja typ asgarva och typ alla i klassen me xD

station 2 va att vi skulle sitta på en bilstol och få känna hur de känns att krocka i 7 km/h , de gick inte fort och de va inte läskigt ;)


Station 3 va absolut roligast :D, för då skulle vi sitta i en bil som sen skulle "volta" så man hängde upponer , fett läskigt :D, men skiit kul ^^

och station 4 skulle man bara spela ett mopedspel typ:) man skulle klara sig utan att krocka i typ en minut :), ja klara de men när ja skulle bromsa in så krocka ja ;p


aja hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0