heysexymama!

2010-09-30 - 17:45:31 → Allmänt

idag så skulle vi på engelskan berätta om vår typ drömresa, kul att man visste va man skulle berätta om också xD
så jag och papola gick in i grupprummet och satte oss och vänta på moniccca, hahahah
och fågeljohan kommer in för att låna en stol
jag: hej fågeljohan :D (oj ;o )
johan: ja ska bara låna en stol (och kolla på oss me sina hundvalps ögon)
papola: emen stickobrinn va :O :)
HAHAHA, snälla vi är xD
Sen när moniccca kom in och jag bestämmde mig för att vilja åka till australien, HAHAH
monnicccca: ja du vill åka till australien, varfför?, berätta :)
jag: eeh och tänkte lite och papola satt och "hosta" för att säga saker ja skulle kunna säga men de ända ja hörde va sydhhöneyhöh opera höhöhööh huöhöhös höhöhöhöhöhöh    (höhö "hostar" ) så de gick ju inge vidare xD
och igår på hkn när papola kom in
maggan (maggot) : hej papåla
papola: Hej maggot :D (ooooooooooooj ;o )
maggot: nemen så vill ja inte bli kallad :O, du tar tillbaka de va, va, va ? :O
papola: ja jag tar tillbaka de (och asgarvar)
hahahahhahahahahahahahaha !
och idag på hkn så baka vi bullar och de var bland dom äckligaste ja smakat xD(tack vare fredde;o :( )
eeuw !
och ja gick te tandläkarn och dom bah : ja om du vill ändra på dom där tänderna så skulle vi kunna dra ut några tänder lite här och där och sätta på räls, är de något du skulle vilja ? :)
jag: eeeh, nej tack :)
ja vill inte ha tandställning, eller dra ut en massa tänder :o , inge fel men vill bara inte de:(
nu om en kvart ungefär ska vi springa igen me fotbollslaget , jippie :D , or not :(  herå :)

Kommentarer
Malin

2010-10-02 10:26:55

Skit unge, om du inte skaffar tandställning nu så kommer du ångra dig när du blir äldre.

Tro mig jag vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0